Kundeservice

Vi er klar til at hjælpe dig, når du har brug for det.

Du kan skrive til os på service@greencats.dk, så svarer vi dig hurtigst muligt. Alle henvendelser besvares indenfor max. 24 timer (ofte meget hurtigere). Du kan også altid skrive til os via messenger funktionen på de sociale medier Facebook og Instagram, der svarer vi også altid hurtigst muligt. Sidst men ikke mindst er du selvfølgelig også altid mere end velkommen til at ringe til os på +45 40200054. Vi også en chat direkte her i shoppen, som du skal skrive i. Chatten er åben/online hver dag. Mandag-fredag kl. 09:00-18:00, lørdag kl. 09:00-15:00, søndag kl. 09:00-12:00. Da jeg jo selv driver butikken, kan det være, at jeg ikke er online på chatten, hvis jeg pakker ordrer eller lign., men så får jeg alligevel din besked, og skal nok svare hurtigst muligt. 

Vi sikrer hurtig behandling af din ordre herfra. Vi afsender pakker hver dag året rundt.

Du får altid en ordrebekræftelse med et trackingnummer, som du også selv kan spore din pakke efter, når du har afgivet en ordre hos os. Hvis du mod forventning ikke modtager din ordrebekræftelse, så tjek din spam-mail, da en del mails, grundet øget cyper sikkerhed, lander der i dag.

Du har også mulighed for at afhente dine varer selv hos os via "Click & Collect". Hvis du vælger afhentning, så skriv gerne i kommentar-feltet ved check-ud, hvornår det vil passe dig at komme forbi, så bestræber vi os på at efterleve det. Vi kontakter dig dog altid for at bekræfte tidspunktet for afhentning. 

Det er for øvrigt altid mig selv, Gitte, som du er i kontakt med uanset, hvor i forløbet det er.

Tak for hjælpen. Vi håber, du får en rigtig god oplevelse, når du handler hos os.

Hilsen

Gitte & Misser

back