Kundeservice

Vi er klar til at hjælpe dig, når du har brug for det.

Skriv til os på service@greencats.dk, så svarer vi dig hurtigst muligt. Alle henvendelser besvares indenfor max. 24 timer (ofte meget hurtigere). Du kan også altid skrive til os via messenger funktionen på de sociale medier Facebook og Instagram, der svarer vi også altid hurtigst muligt. Sidst men ikke mindst er du selvfølgelig også altid mere end velkommen til at ringe til os på +45 40200054. 

Udover spørgsmål til din bestilling eller lign. er du også meget velkommen til at skrive til os, hvis der er produkter eller services, som du synes, vi mangler i vores webshop eller andre ting, vi kan forbedre.

Vi sikrer altid hurtigt behandling af din ordre herfra, og hjælper også gerne med at tracke din pakke hos GLS eller PostNord (alt efter hvad du har valgt), hvis du synes, den er for længe undervejs. Du får altid en ordrebekræftelse med et trackingnr., som du også selv kan spore din pakke efter. Hvis du mod forventning ikke modtager din ordrebekræftelse, så tjek din spam-mail, da en del mails grundet øget cyper sikkerhed lander der i dag. Du har også mulighed for at afhente dine varer selv hos os. Hvis du vælger afhentning, så skriv gerne i kommentar-feltet ved check-ud hvornår det vil passe dig at komme forbi, så bestræber vi os på at efterleve det. Vi kontakter dig dog altid for at bekræfte tidspunktet for afhentning. 

Hvis du har en konkret forespørgsel på et eller flere produkter, vil vi gøre vores bedste for at skaffe det hjem til dig. Hvis det viser sig, at flere kunder efterspørger det samme, vil vi undersøge mulighederne for at tage det ind i vores faste sortiment, såfremt vi kan skaffe det, og såfremt det lever op til vores værdisæt om at være godt for både din kats sundhed og for miljøet. 

Tak for hjælpen. Vi håber, du får en rigtig god oplevelse, når du handler hos www.greencats.dk 

back